Novice

Ravnateljeva podpora deležnikom v izobraževanju na daljavo – Đulijana Juričić

Delo ravnatelja med izobraževanjem na daljavo zajema mnogo različnih področjih, med katerimi izstopajo organizacijsko, kadrovsko, pedagoško, tehnično in predvsem odnosno področje. Zaradi različnih okoliščin, pogojev in čustev, ki jih je s seboj prineslo izobraževanje na daljavo, postane odnosni vidik še bolj pomemben kakor med običajnim izobraževanjem  v šolski stavbi, saj rednih stikov in odnosov, kot […]

Delo ravnatelja med izobraževanjem na daljavo zajema mnogo različnih področjih, med katerimi izstopajo organizacijsko, kadrovsko, pedagoško, tehnično in predvsem odnosno področje. Zaradi različnih okoliščin, pogojev in čustev, ki jih je s seboj prineslo izobraževanje na daljavo, postane odnosni vidik še bolj pomemben kakor med običajnim izobraževanjem  v šolski stavbi, saj rednih stikov in odnosov, kot smo jih bili vajeni, ni več – bodisi se preselijo v virtualni svet ali pa začasno ugasnejo.

Zato je v šoli, kjer je prva vrednota srčnost, bilo tem bolj pomembno najti način, kako na daljavo ne le ohranjati odnose, ampak jih še nadalje gojiti in razvijati.  V prispevku bo predstavljeno, kako smo na šoli poleg ostalih vidikov izobraževanja organizirali in skrbeli za odnose z učenci in njihovimi starši, med vodstvom in zaposlenimi, med samimi zaposlenimi kakor tudi z vsemi zunanjimi, s katerimi je šola sodelovala. Opisana bo ravnateljeva vloga v tem procesu ter naloge, ki so bile za to potrebne. 

Predstavitev iz predavanja

Orodna vrstica za dostopnost