Novice

Podpora Arnesa izobraževanju na daljavo – Tomi Dolenc

Ob začetku koronske krize smo kot nosilec infrastrukture zaznali skokovit porast uporabe digitalnih tehnologij (internetni tsunami): od elektronske pošte, spletnih strani, spletnih učilnic, nalaganja in ogledov videoposnetkov, videokonference… Uporaba nekaterih storitev se je povečala za 10 do 100 krat. Arnes je v odgovor na povečane potrebe močno razširil zmogljivosti svojih strežnikov, nadgradil ključne storitve, tudi […]

Ob začetku koronske krize smo kot nosilec infrastrukture zaznali skokovit porast uporabe digitalnih tehnologij (internetni tsunami): od elektronske pošte, spletnih strani, spletnih učilnic, nalaganja in ogledov videoposnetkov, videokonference… Uporaba nekaterih storitev se je povečala za 10 do 100 krat.

Arnes je v odgovor na povečane potrebe močno razširil zmogljivosti svojih strežnikov, nadgradil ključne storitve, tudi s širitvijo funkcionalnosti. Vzpostavili smo lastno, v spletne učilnice integrirano videokonferenčno storitev in nakupili licence sistema Zoom za potrebe izobraževanja; pri vsem tem smo sledili izraženim potrebam učiteljev.

Kot ključno se je pokazalo ažurno dodeljevanje in vzdrževanje digitalnih identitet – AAI računov ter »šolskih« elektronskih naslovov, ki jih šole upravljajo skozi Arnesovo infrastrukturo.

V okviru posebnega ukrepa COVID-19 tudi nabavljamo dodatne računalnike za potrebe šol oz. učencev.

Hitro se je pokazalo, da ni največji izziv zagotoviti zadostno količino tehnologije; pouk na daljavo je treba organizirati drugače, potrebujemo pa ustrezno znanje in izkušnje, da znamo tehnologijo izkoristiti na primeren način. Pri tem je pomembno tako poznavanje orodja, ustrezna vključitev le-tega v pedagoški proces, kot tudi ozaveščenost o varni rabi – kot v razredu in šolskih hodnikih, je treba tudi v “virtualni šoli” vzpostaviti pravila obnašanja.

Na Arnesu čutimo kot integralni del svoje vloge, da učiteljem pri tem pomagamo; pri tem se nam zdi pomembno svoje izkušnje povezovati z različnimi strokovnjaki – pedagogi, a tudi z učitelji-praktiki, da skozi vrsto spletnih tečajev in delavnic skupaj predstavljamo in gradimo primere dobre uporabe tehnoloških orodij in na ta način celovito podpiramo njihovo rabo.

Predstavitev iz predavanja

Orodna vrstica za dostopnost