Novice

Izobraževanje na daljavo – Jože Rugelj

V prispevku bomo predstavili nekaj teoretičnih osnov poučevanja in učenja na daljavo. Pogledali bomo, kaj se dogaja v glavah učencev, ko so prostorsko ločeni od sošolcev in učitelja, in na kakšen način jih lahko v takih situacijah podpremo pri učenju. Za to potrebujemo orodja za podporo komunikaciji in skupinskemu delu na daljavo, pa tudi ustrezno […]

V prispevku bomo predstavili nekaj teoretičnih osnov poučevanja in učenja na daljavo. Pogledali bomo, kaj se dogaja v glavah učencev, ko so prostorsko ločeni od sošolcev in učitelja, in na kakšen način jih lahko v takih situacijah podpremo pri učenju. Za to potrebujemo orodja za podporo komunikaciji in skupinskemu delu na daljavo, pa tudi ustrezno prilagojena učna gradiva, ki lahko prevzamejo nekatere naloge, ki jih ima v tradicionalnih učnih okoljih učitelj. Večjo učinkovitost učenja lahko dosežemo z na učence usmerjenimi aktivnimi oblikami učenja in s poudarkom na doseganju višjih taksonomskih ravni znanja. Predstavili bomo tudi specifične kompetence, ki jih za učinkovito delo z učenci v takih okoliščinah potrebuje učitelj.

Predstavitev iz predavanja

Orodna vrstica za dostopnost